Administrativní pracovník/ce
OLYMPIA Hotel, s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník/ce. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 26 000 do 30 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je OLYMPIA Hotel, s.r.o., okres Cheb. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Helena Šišková, tel.: 724573011, 354931162, e-mail: h.siskova@olympiahotel.eu.
Poznámka zaměstnavatele
Místo výkonu práce: Ruská 88/8, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá 8:00-16:30 h (možnost upravení pracovní doby dle dohody). Náplň práce: administrativní práce v rezervační kanceláři. Požadujeme: spolehlivost, příjemné vystupování, dobrá znalost NJ (znalost AJ výhodou), praxe v oboru prodeje a rezervací pobytů vítána (není podmínkou, rádi Vás zaškolíme), znalost práce na pozici "recepční" výhodou (není podmínkou), dobrá znalost práce na PC (v programu Vás zaškolíme). Nabízíme: práce v příjemném prostředí, k základní mzdě jsou vypláceny měsíční prémie a bonusy, příplatky dle ZP, strava zdarma, parkovací místo. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 9:00-14:00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese pracoviště (9:00-14:00 h).
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
OLYMPIA Hotel, s.r.o.
Místo výkonu práce:
Mariánské Lázně
Platové ohodnocení:
26 000 – 30 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Helena Šišková, personalistka
Telefon: 724573011, 354931162
E-mail: h.siskova@olympiahotel.eu
Referenční číslo ÚP:
30378780780
Poslední aktualizace:
28. 1. 2025