Administration Clerk
DHL Solutions k.s. nabízí 2 volná pracovní místa v oboru administrativy na pozici Administration Clerk. Práce na plný úvazek ve třísměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 30 300 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Základní + praktická škola. Místem pracoviště je DHL Solutions k.s. -014, okres Cheb. Nástup možný od 1.1.2025. Další informace vám poskytne Lesya Prokopenko, tel.: 725175781, e-mail: lesya.prokopenko@dhl.com.
Poznámka zaměstnavatele
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: vypomáhání na kvalitě, lehká administrativní činnost, meziprocesní kontrola na skladě + fyzická inventura. Požadujeme: nutná znalost AJ na komunikativní úrovni. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Obilná 24, 350 02 Odrava (dle předchozí domluvy) !!!
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
DHL Solutions k.s.
Místo výkonu práce:
Cheb
Platové ohodnocení:
30 300 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
37.5
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Lesya Prokopenko, HR Operations Coordinator Senior
Telefon: 725175781
E-mail: lesya.prokopenko@dhl.com
Referenční číslo ÚP:
30203900741
Poslední aktualizace:
24. 10. 2024