Inventory Control Clerk
DHL Solutions k.s. nabízí volné pracovní místo na pozici Inventory Control Clerk. Práce na plný úvazek ve třísměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 37 500 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Základní + praktická škola. Místem pracoviště je DHL Solutions k.s. -014, okres Cheb. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Lesya Prokopenko, tel.: 725175781, e-mail: lesya.prokopenko@dhl.com.
Poznámka zaměstnavatele
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: jednoduché logistické aktivity i příprava zboží, naskladnění, zasílání reportů chybovosti z jednotlivých oddělení, kontrola plusových a mínusových pohybů v systému i ve skladu, vyřizování e-mailů s různými požadavky, evidence a dohled nad aktivní inventurou, meziprocesní kontrola, řešení záměn artiklů a štítků, případně další blíže nespecifikované expections nespadající do žádné výše zmíněné kategorie. Požadujeme: nutná základní znalost českého jazyka, komunikativní znalost AJ, nutná znalost práce na PC. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, dovolená navíc (25 dnů dovolené). Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - místo a čas následné osobní schůzky dle předchozí telefonické či e-mailové domluvy !!!
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
DHL Solutions k.s.
Místo výkonu práce:
Cheb
Platové ohodnocení:
37 500 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
37.5
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Lesya Prokopenko, HR Operations Coordinator Senior
Telefon: 725175781
E-mail: lesya.prokopenko@dhl.com
Referenční číslo ÚP:
29201580729
Poslední aktualizace:
2. 9. 2024