Pracovníci úseku ekonomiky odboru finančního - účetní
Město Cheb nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Pracovníci úseku ekonomiky odboru finančního - účetní. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 25 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je Město Cheb -011, okres Cheb. Nástup možný od 1.1.2024. Další informace Vám poskytne Ing. Marie Bílková, , tel.: 354440164, e-mail: bilkova@cheb.cz.
Zaměstnavatel:
Město Cheb
Místo výkonu práce:
Cheb
Platové ohodnocení:
25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
Od 1.1.2024 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru finančního (pracovní poměr na dobu neurčitou).
Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru finančního - účetní
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb
Termín nástupu: 01.01.2024 nebo dle dohody
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- znalost jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání ekonomického zaměření zakončené maturitní zkouškou
- znalost zákona číslo 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění včetně doplňků; praktická znalost podvojného účtování
- rámcová znalost vyhlášky číslo 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
- dobré komunikační schopnosti, asertivita.
Výhodou:
- praxe v oblasti účetnictví obcí
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.
Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno v rozsahu 3 dnů)
- po zapracování možnost přiznání osobního příplatku
- odborné vedení v adaptačním procesu.
Lhůta pro podání přihlášek: do 18.12.2023 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucí odboru Ing. Marie Bílkové, tel. 354 440 164, e-mail: bilkova@cheb.cz, nebo u hlavní účetní Ing. Petry Růžičkové, tel. 354 440 160, e-mail: ruzickova@cheb.cz.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Výběrové řízení se bude konat dne 20.12.2023 od 9:00 hodin v zasedací místnosti č. 5 v přízemí budovy na adrese nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.
První kontakt
Kontaktní osoba: Ing. Marie Bílková
Telefon: 354440164
E-mail: bilkova@cheb.cz
Referenční číslo ÚP:
28452340798
Poslední aktualizace:
15. 11. 2023