Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Cheb / Úředníci - informatici - referenti rozpočtu a financování na odboru informatiky

Úředníci - informatici - referenti rozpočtu a financování na odboru informatiky

Město Cheb nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Úředníci - informatici - referenti rozpočtu a financování na odboru informatiky. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 25 000 do 38 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Město Cheb -009, okres Cheb. Nástup možný od 1.1.2024. Další informace Vám poskytne Bc. Martin Trnka, , tel.: 354440198, e-mail: trnka@cheb.cz.

Zaměstnavatel: Město Cheb
Místo výkonu práce: Cheb
Platové ohodnocení: 25 000 – 38 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.1.2024 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa - úředníci - informatici - referenti rozpočtu a financování na odboru informatiky (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou).

Druh práce: úředníci - informatici - referenti rozpočtu a financování
Platová třída: 9 - 10 (dle dosaženého vzdělání)
Místo výkonu práce: Cheb
Termín nástupu: 01.01.2024 nebo dle dohody
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).

Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě
- řidičský průkaz skupina B - aktivní řidiči.

Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity
- odborné vedení v adaptačním procesu
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora.

Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnaní uchazeče a o jeho odborných znalostech a dovednostech
- výpis z Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 1. 12. 2023 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru informatiky Bc. Martina Trnky, tel. 354 440 198, e-mail: trnka@cheb.cz.

Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, paní Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.

Výběrové řízení se bude konat dne 5. 12. 2023 v zasedací místnosti odboru INF č. dveří 70, v 9:00 na adrese nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

První kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Martin Trnka
Telefon: 354440198
E-mail: trnka@cheb.cz

Referenční číslo ÚP: 28452280755
Poslední aktualizace: 15. 11. 2023

Podobné pracovní nabídky

Město Cheb – Cheb
15. 11. 2023 · 25 000 – 35 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 29.11.2023.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů