Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Cheb / Úředník/úřednice oddělení ekonomiky a administrativy odboru majetkoprávního

Úředník/úřednice oddělení ekonomiky a administrativy odboru majetkoprávního

Město Cheb nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Úředník/úřednice oddělení ekonomiky a administrativy odboru majetkoprávního. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 23 000 do 32 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Město Cheb, okres Cheb. Nástup možný od 1.7.2022. Další informace Vám poskytne Ing. Vlastimil Habětínek, , tel.: 354440187, e-mail: habetinek@cheb.cz.

Zaměstnavatel: Město Cheb
Místo výkonu práce: Cheb
Platové ohodnocení: 23 000 – 32 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.7.2022 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředník/úřednice odboru majetkoprávního (pracovní poměr na dobu neurčitou).

Druh práce: úředník/úřednice oddělení ekonomiky a administrativy odboru majetkoprávního
Platová třída: 9
Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb
Termín nástupu: 1. července 2022 (nebo dle dohody)
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- znalost jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- rámcová znalost zákona číslo 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona číslo 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona číslo 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost vyhlášky MF číslo 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů
- dobrá uživatelská znalost práce s PC.

Výhodou:
- praxe v oblasti účetnictví obcí
- praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě.

Výčet požadovaných dokladů:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na internetových stránkách města Chebu www.cheb.cz nebo na podatelně MěÚ)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadním průběhu zaměstnání uchazeče a o jeho odborných znalostech
- výpis z Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno v rozsahu 3 dnů)
- odborné vedení v adaptačním procesu.

Lhůta pro podání přihlášek: do 27. května 2022 včetně, přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, paní Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru majetkoprávního Ing. Vlastimila Habětínka, tel. 354 440 187, e-mail: habetinek@cheb.cz

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

První kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Vlastimil Habětínek
Telefon: 354440187
E-mail: habetinek@cheb.cz

Referenční číslo ÚP: 25154760711
Poslední aktualizace: 20.4.2022

Podobné pracovní nabídky

Město Cheb – Cheb
9.5.2022 · 23 000 – 35 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 24.5.2022.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů