Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Cheb / Účetní senior

Účetní senior

SCH - EKONOM s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici Účetní senior. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 25 000 do 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je SCH - EKONOM s.r.o. -002, okres Cheb. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Klaudie Šulcová, , tel.: 354433005, e-mail: klaudie.sulcova@schekonom.cz.

Zaměstnavatel: SCH - EKONOM s.r.o.
Místo výkonu práce: Cheb
Platové ohodnocení: 25 000 – 40 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba dle dohody (Po-Pá).

Jsme rodinná daňová kancelář SCH - EKONOM s.r.o. se sídlem v Chebu a hledáme nového/novou člena/členku do našeho týmu. Zabýváme se zpracováváním účetnictví, daňových přiznání a poskytujeme další ekonomické služby. Náš tým pětadvaceti účetních a daňových poradců se stará o více než 300 klientů z Karlovarského a Plzeňského kraje. Do tohoto týmu hledáme pracovitého/pracovitou a pečlivého/pečlivou kolegu/kolegyni.

Náplň práce (spolupráce):
- spolupráce při vytváření a upřesňování metodiky účtování a implementaci českých obecně závazných právních předpisů do vnitřních účetních směrnic účetní jednotky
- spolupráce při implementaci, správě a údržbě účetního a informačního systému účetní jednotky
- spolupráce při vytváření vnitřních účetních směrnic pro oblast vedení účetnictví v souladu s národními i mezinárodními účetními standardy
- spolupráce při tvorbě převodového můstku mezi účetnictvím podle českých účetních předpisů a účetnictvím podle mezinárodních účetních standardů
- spolupráce s Daňovým poradcem při zajišťování agendy některých daní.

Náplň práce (samostatně):
- pravidelná komunikace s účetní jednotkou vedoucí ke správnému účtování
- kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence
- samostatné účtování jednotlivých účetních operací finančního účetnictví
- zpracovávání účetních dokladů pro automatizované zpracovávání
- provádění měsíčních kontrol ve finančním účetnictví
- zpracování měsíčních a ročních závěrek
- správa a zajištění inventarizace účtů majetku a závazků
- příprava podkladů a spolupráce s auditory
- řešení problematických účetních případů
- kontrola správnosti zpracování účetních operací významných pro účetní jednotku
- kontrola správnosti vedení účetnictví podle obecně závazných právních předpisů (českých účetních předpisů, daňových a dalších obecně závazných právních předpisů), eventuálně podle mezinárodních účetních standardů
- kontrola účetního systému, tj. především kontrola dodržování nařízení a norem platných uvnitř účetní jednotky, dodržování platné legislativy, kontrola vedení účetnictví s důrazem na jeho úplnost, průkaznost a správnost
- komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, finanční úřad)
- organizace a koordinace činností mezi pracovníky, kteří dodávají podklady k účtování
- sestavení účetní závěrky (rozvahy, výkazu zisku a ztráty, přílohy účetní závěrky, popř. cash flow a přehledu o změnách vlastního kapitálu) v souladu s českými účetními předpisy
- zpracování pravidelných výstupů z účetnictví pro potřeby managementu účetní jednotky či mateřské společnosti
- rozdělování úkolů při sestavování účetní závěrky a průběžná koordinace zapojených pracovníků klienta
- zajištění zveřejnění účetní závěrky
- zajištění předávání / archivace účetních dokladů
- vyplňování formulářů a hlášení pro státní orgány (záznamní povinnost, oznamovací povinnost, daňové formuláře, statistika)
- spolupráce s orgány státní správy a s ostatními institucemi při provádění účetních kontrol a revizí ve spolupráci s daňovým poradcem.

Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v oboru finance, ekonomika (VŠ vzdělání lze nahradit 10-ti lety praxe v oboru)
- praxe minimálně 5 let jako všeobecní účetní
- doporučené - certifikát svazu účetních - Certifikovaný/á účetní
- znalost německého jazyka výhodou.

Nabízíme:
- příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích
- přátelský pracovní kolektiv
- po zapracování možnost příležitostně home office
- dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby
- možnost platového růstu
- stravenky
- osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti
- roční odměny podle výsledků společnosti.

Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

První kontakt

Kontaktní osoba: Klaudie Šulcová
Telefon: 354433005
E-mail: klaudie.sulcova@schekonom.cz

Referenční číslo ÚP: 25069340765
Poslední aktualizace: 29.8.2022

Podobné pracovní nabídky

Petainer Czech Holdings s.r.o. – Aš
2.9.2022 · 40 000 – 50 000 Kč
Miroslava Utikalová – Hazlov
17.5.2022 · 21 800 – 35 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 4.10.2022.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů