Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Cheb / Účetní senior

Účetní senior

SCH - EKONOM s.r.o. nabízí 2 volná pracovní místa na pozici Účetní senior. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 19 000 do 30 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je SCH - EKONOM s.r.o. -002, okres Cheb. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Klaudie Šulcová.

Zaměstnavatel: SCH - EKONOM s.r.o.
Místo výkonu práce: Cheb
Platové ohodnocení: 19 000 – 30 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Jsme rodinná daňová kancelář se sídlem v Chebu a hledáme nového/novou člena/ku do našeho týmu. Zabýváme se zpracováváním účetnictví, daňových přiznání a poskytujeme další ekonomické služby. Náš tým 25-ti účetních a daňových poradců se stará o více než 300 klientů z Karlovarského a Plzeňského kraje. Do tohoto týmu hledáme pracovitou a pečlivou osobu.

Místo výkonu práce: Obrněné brigády 553/31, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup dle dohody. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: pružná pracovní doba dle dohody (Po-Pá).

Náplň práce (spolupráce):
- spolupráce při vytváření a upřesňování metodiky účtování a implementaci českých obecně závazných právních předpisů do vnitřních účetních směrnic účetní jednotky
- spolupráce při implementaci, správě a údržbě účetního a informačního systému účetní jednotky
- spolupráce při vytváření vnitřních účetních směrnic pro oblast vedení účetnictví v souladu s národními i mezinárodními účetními standardy
- spolupráce při tvorbě převodového můstku mezi účetnictvím podle českých účetních předpisů a účetnictvím podle mezinárodních účetních standardů
- spolupráce s Daňovým poradcem při zajišťování agendy některých daní.

Náplň práce (samostatně):
- pravidelná komunikace s účetní jednotkou vedoucí ke správnému účtování
- kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence
- samostatné účtování jednotlivých účetních operací finančního účetnictví
- zpracovávání účetních dokladů pro automatizované zpracovávání
- provádění měsíčních kontrol ve finančním účetnictví
- zpracování měsíčních a ročních závěrek
- správa a zajištění inventarizace účtů majetku a závazků
- příprava podkladů a spolupráce s auditory
- řešení problematických účetních případů
- kontrola správnosti zpracování účetních operací významných pro účetní jednotku
- kontrola správnosti vedení účetnictví podle obecně závazných právních předpisů (českých účetních předpisů, daňových a dalších obecně závazných právních předpisů), eventuálně podle mezinárodních účetních standardů
- kontrola účetního systému, tj. především kontrola dodržování nařízení a norem platných uvnitř účetní jednotky, dodržování platné legislativy, kontrola vedení účetnictví s důrazem na jeho úplnost, průkaznost a správnost
- komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. daňový poradce, auditor, finanční úřad)
- organizace a koordinace činností mezi pracovníky, kteří dodávají podklady k účtování
- sestavení účetní závěrky (rozvahy, výkazu zisku a ztráty, přílohy účetní závěrky, popř. cash flow a přehledu o změnách vlastního kapitálu) v souladu s českými účetními předpisy
- zpracování pravidelných výstupů z účetnictví pro potřeby managementu účetní jednotky či mateřské společnosti
- rozdělování úkolů při sestavování účetní závěrky a průběžná koordinace zapojených pracovníků klienta
- zajištění zveřejnění účetní závěrky
- zajištění předávání / archivace účetních dokladů
- vyplňování formulářů a hlášení pro státní orgány (záznamní povinnost, oznamovací povinnost, daňové formuláře, statistika)
- spolupráce s orgány státní správy a s ostatními institucemi při provádění účetních kontrol a revizí ve spolupráci s daňovým poradcem.

Požadujeme: VŠ vzdělání v oboru finance/ekonomika (VŠ vzdělání lze nahradit 10-ti lety praxe v oboru), praxe minimálně 5 let na pozici všeobecní účetní, doporučené (certifikát svazu účetních - certikovaní účetní), znalost NJ výhodou. Nabízíme: příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích, přátelský pracovní kolektiv, po zapracování možnost příležitostně home office, dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby, možnost platového růstu, stravenky, osobní ohodnocení podle výkonu a odbornosti, roční odměny podle výsledků společnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

První kontakt

Kontaktní osoba: Klaudie Šulcová
Telefon: 354433005
E-mail: sulcovak@schekonom.cz

Referenční číslo ÚP: 23486220740
Poslední aktualizace: 8.11.2021

Podobné pracovní nabídky

FALCO - systém, spol. s r.o. – Cheb
29.11.2021 · 35 000 – 42 000 Kč
Chebská účetní a poradenská s.r.o. – Cheb
8.11.2021 · 25 000 – 40 000 Kč
Marienservis s.r.o. – Mariánské Lázně
29.10.2021 · 18 500 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 3.12.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů