Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Cheb / Vedoucí úředníci - vedoucí odboru investičního

Vedoucí úředníci - vedoucí odboru investičního

Město Cheb nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Vedoucí úředníci - vedoucí odboru investičního. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 24 770 do 36 470 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je Město Cheb -007, okres Cheb. Nástup možný od 1.10.2021. Další informace Vám poskytne Ing. Jana Kuklová.

Zaměstnavatel: Město Cheb
Místo výkonu práce: Cheb
Platové ohodnocení: 24 770 – 36 470 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Od 1.10.2021 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa vedoucího/cí odboru investičního.

Druh práce: vedoucí úředník/ce - vedoucí odboru investičního
Platová třída: 12
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. října 2021 nebo dohodou
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka podle § 4 zákona
č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (tzv. lustrační zákon).

Požadavky úřadu:
- vysokoškolské vzdělání ekonomického, technického nebo právního směru v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- organizační, řídicí a komunikační schopnosti
- praxe v řízení zaměstnanců min. 3 roky
- znalost problematiky projektové přípravy, zejména tvorba zadávací dokumentace k investičním záměrům veřejného zadavatele, znalost rozpočtové skladby investičních záměrů ve struktuře položkových rozpočtů
- znalost problematiky realizace staveb zejména vedení stavební dokumentace, kontrola rozpočtů, kontrola harmonogramů
- znalost a orientace ve výkresové dokumentaci staveb, znalost a orientace v požadovaných dokladech k dokumentaci stavebních záměrů
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění
- rámcová znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, v platném znění a prováděcí vyhlášky ke stavebnímu zákon
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).

Výhodou:
- znalost práce v systému GINIS
- řidičské oprávnění skupiny B
- praxe v územní samosprávě
- rámcová znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
- rámcové znalosti v oblasti dotací a grantů, znalost dotačních titulů ČR a programů EU.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, indispoziční volno v rozsahu 3 dnů)
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce.

Výčet dokladů, které je nutno předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce
- osvědčení a čestné prohlášení podle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (tzv. lustrační zákon)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- návrh koncepce řízení odboru v rozsahu 1-2 stran formátu A4 - v podepsané
zalepené obálce s textem: "Koncepce - neotevírat".

Lhůta pro podání přihlášky: do 21. září 2021 (včetně), přihlášky doručené po stanovené lhůtě budou vyřazeny.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně Městského úřadu Cheb, nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru kanceláře starosty Ing. Jany Kuklové, tel. 354 440 124, e-mail: kuklova@cheb.cz.

Termín výběrového řízení: 23. září od 09:00 hodin místnosti č. 5 (Městský úřad nám. Krále Jiřího z Poděbrad 14).

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

První kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Jana Kuklová
Telefon: 354440124
E-mail: kuklova@cheb.cz

Referenční číslo ÚP: 22866700752
Poslední aktualizace: 3.9.2021

Podobné pracovní nabídky

Město Cheb – Cheb
6.9.2021 · 19 730 – 31 240 Kč
Město Cheb – Cheb
3.9.2021 · 19 730 – 28 920 Kč
Město Cheb – Cheb
3.8.2021 · 19 730 – 28 920 Kč
Město Cheb – Cheb
6.9.2021 · 19 730 – 31 240 Kč
Město Cheb – Cheb
3.9.2021 · 19 730 – 28 920 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 18.9.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů